Реєстрація ПП - Приватний нотаріус Бородіна Ольга Василівна
Київ, Саксаганського 102, оф. 20

Реєстрація ПП

Приватне підприємство – це юридична особа, яка легально здійснює свою підприємницьку діяльність на основі державної реєстрації. Абревіатура ПП часто асоціюється з приватним підприємцем (ФОП), який займаються бізнесом, як фізична особа.

Така форма ведення господарської діяльності, як приватне підприємство має свої переваги. Розмір статутного капіталу і кількість власників підприємства закон не обмежує.

Але головна перевага в тому, що засновники не відповідають своїм майном за борги підприємства, на відміну від приватних підприємців.

Як зареєструвати ПП?

Реєстрація приватного підприємства в установленому законом порядку, відбувається за такою схемою:

  1. Визначення виду діяльності, вибір відповідного коду КВЕД.
  2. Вибір оригінального найменування. Використання вже наявної в Держреєстрі назви може призвести до відмови в реєстрації ПП.
  3. ПП, як проміжний етап між ФОП та ТОВ, повинно мати статутну документацію, складену в повній юридичній відповідності до законодавства України.
  4. Визначення розміру статутного капіталу.
  5. Вибір системи оподаткування.
  6. Звернення і постановка на облік в державні організації та фонди для повноцінного і законного здійснення підприємницької діяльності.
  7. Завершальний етап - оформлення печаток і штампів, відкриття поточного рахунку в банку.

Зверніть увагу! Від судомної біганини з документами і бюрократичної тяганини можна позбутися, якщо доручити оформлення компетентному юристу.

З його допомогою досить успішно і швидко можна впоратися з виконанням усіх законодавчих вимог для реєстрації ПП.

У 2016 році в українському законодавстві відбулися зміни, що розширили повноваження нотаріусів. Їм надали право проводити реєстрацію юридичних осіб.

Наша нотаріальна контора візьме на себе всі турботи по реєстрації Вашого підприємства.

Документи для реєстрації і додаткові нюанси

Для успішного проходження процедури реєстрації буде потрібен стандартний пакет документів:

  • Заява;
  • протокол зборів засновників, рішення про створення ПП;
  • статут підприємства, що відповідає вимогам чинного законодавства України;
  • копії ІПН та паспорта керівника приватного підприємства;
  • копії паспортів (для фізосіб) засновників або установчої документації (для юросіб);
  • копії документів про внесення статутного капіталу засновниками.

Обсяг статутного капіталу для приватного підприємства не регламентується законодавчо. Тому засновники можуть самі визначити цю суму без ризику відмови в оформленні ПП.

Така форма організації має слабке нормативне регулювання, що дає велику свободу дій її власникам.

Переваги участі нотаріуса в реєстраційній процедурі

Наділивши нотаріусів повноваженнями державних реєстраторів, українські законодавці в черговий раз спростили проходження процедури реєстрації:

  • Залучати посередників, які не завжди компетентні у вирішенні реєстраційних питань, більше не потрібно.
  • Відпала необхідність оформляти довіреність на представлення інтересів для посередника.
  • Нотаріус працює по екстериторіальному принципу. Це означає, що зареєструвати приватне підприємство в Києві можна у нотаріуса в Одесі, тобто в будь-якому регіоні України.
  • Можна засвідчити нотаріально додаткові документи: підписи на банківських картках і переклад паспорта засновника-іноземця.

Не дивлячись на спрощення законодавцями процедури реєстрації, збір документів і початок діяльності компанії викликає багато запитань. Наприклад, вибір системи оподаткування, оформлення дозвільних документів перед початком господарської діяльності.

У цих питаннях краще довіритися досвіду юристів, звернувшись до них за допомогою. У нотаріальній конторі реєстраційна процедура проходить швидко і відповідно до чинного в Україні законодавства.

Отримайте безкоштовну консультацію щодо послуги упродовж 10 хв:

Отримати консультацію